«Το παιγνίδι με τον Εθνικό παίζεται ολόκληρη η χρονιά», τονίζουν στον Ολυμπιακό ενόψει του σημερινού αγώνα. Οι «μαυροπράσινοι», μετά την ήττα από την Αλκή την προηγούμενη εβδομάδα, δεν έχουν περιθώρια για νέα γκέλα, αφού θα δουν τα πράγματα να σκουριάζουν στην υπόθεση παραμονή. Με αυτό το σκεπτικό προετοιμάστηκαν οι ποδοσφαιριστές στη διάρκεια της προετοιμασίας και σήμερα θα προσπαθήσουν να πάρουν το τρίποντο, που θα τους δώσει βαθιά ανάσα ενόψει της συνέχειας. Η ομάδα του Μάριου Κωνσταντίνου καλείται να εκμεταλλευτεί τον παράγοντα έδρα, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει οι ποδοσφαιριστές του να βρεθούν σε καλή μέρα, να έχουν πάθος, υπομονή και να κάνουν στον αγωνιστικό χώρο όσα δούλεψαν με τον προπονητή τους όλες αυτές τις ημέρες.
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο κ. Κωνσταντίνου είδε με ικανοποίηση τους Κάστρο, Κάπσα, Μονακέλο και Πιέρο Σωτηρίου να ξεπερνούν τα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετώπιζαν, ενώ στη διάθεσή του επιστρέφει και ο Λαμίν Ν’ Ντάο, ο οποίος θα πάρει φανέλα βασικού και θα βρεθεί στη μεσαία γραμμή στο πλευρό του Κυριάκου Πολυκάρπου. Ένα μικροπρόβλημα αντιμετωπίζει ο Γιώργος Πελαγίας, όμως δεν είναι κάτι που θα τον κρατήσει εκτός στον αγώνα της χρονιάς.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




