Μετά τον αποκλεισμό από το κύπελλο, η Ομόνοια επικεντρώνεται αποκλειστικά στο πρωτάθλημα με πρώτο και βασικό στόχο να εξασφαλίσει μια θέση στην πρώτη τριάδα και φυσικά το ευρωπαϊκό εισιτήριο για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Ο ταυτόχρονος αποκλεισμός της ΑΕΚ και το γεγονός ότι η 4η θέση δεν είναι πλέον προνομιούχα, βάζει περισσότερη πίεση στους «πράσινους», αλλά και στις υπόλοιπες ομάδες του πρώτου γκρουπ. Οι διαφορές πλέον είναι μικρές, τα ντέρμπι συνεχόμενα και από αγωνιστική σε αγωνιστική ενδεχομένως να δημιουργούνται νέα δεδομένα που θα περιπλέκουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Δεδομένα που είναι μάλιστα πρωτόγνωρα, αφού για πρώτη φορά οι διαφορές μεταξύ των τεσσάρων πρώτων ομάδων είναι τόσο μικρές, δεν υπάρχει κανείς αδιάφορος και η τέταρτη θέση δεν οδηγεί στην Ευρώπη. Η Ομόνοια κατάφερε μέσα σε τρεις μήνες να χτίσει ένα πρωτόγνωρο για τα δικά της δεδομένα νικηφόρο σερί. Με τις 9 συνεχόμενες νίκες κατάφερε αρχικά να πλασαριστεί στην πρώτη τετράδα, στη συνέχεια να προσπεράσει την ΑΕΚ και να πατήσει για πρώτη φορά την τρίτη θέση και στο σημερινό ντέρμπι κόντρα στην Ανόρθωση έχει την ευκαιρία να ανεβεί ακόμα ένα σκαλοπάτι στη βαθμολογία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμβεί αυτό, είναι το τρίποντο στο παιχνίδι του «Αντ. Παπαδόπουλος».
Βελτίωση και «φρεσκάδα»
Για να φτάσει τον στόχο της, θα χρειαστεί κατ΄ αρχήν να ξεπεράσει ψυχολογικά τον αποκλεισμό της περασμένης Τετάρτης και την ίδια ώρα να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις του πρωταθλήματος. Η ομάδα του Τόνι Σαβέβσκι έχει αποδείξει με τον πιο εμφατικό τρόπο μέσα στο 2013 πως έχει την ποιότητα και την ικανότητα να πετύχει τους στόχους της και θα ήταν κρίμα για τους παίκτες, αλλά και για τον κόσμο, να χαλάσουν ό,τι με κόπο έχτιζαν τους τελευταίους μήνες. Το στοίχημα για τον Σκοπιανό τεχνικό ενόψει του σημερινού ντέρμπι, είναι να παρουσιάσει όσο πιο φρέσκια μπορεί την ομάδα του, χωρίς να χαλάσει η χημεία και η εικόνα που παρουσιάζει στα παιχνίδια πρωταθλήματος το «τριφύλλι».
Κερδίζει και… περιμένει
Εάν τελικά η Ομόνοια καταφέρει να δραπετεύσει από το «Αντ. Παπαδόπουλος» με τους τρεις βαθμούς της νίκης, τότε θα αποκτήσει τεράστιο ενδιαφέρον το άλλο ντέρμπι της αγωνιστικής μεταξύ της ΑΕΚ και του ΑΠΟΕΛ, αφού θα βρεθεί στο -5 από την κορυφή και στο +4 από την 4η θέση. Αυτό εξυπακούει πως οποιοδήποτε αποτέλεσμα προκύψει αύριο στο ΓΣΖ, θα βρει τους «πράσινους» να χαμογελούν, για ευνόητους λόγους. Για την ώρα όμως βλέπουν το δικό τους εξαιρετικά δύσκολο παιχνίδι, κόντρα σε μια ομάδα που παίζει το τελευταίο της χαρτί για τον τίτλο.
Μάλλον με τους γνωστούς 11
Χωρίς απουσίες θα ταξιδέψει σήμερα στη Λάρνακα η Ομόνοια για να δώσει ακόμα έναν τελικό πρωταθλήματος. Ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Τόνι Σαβέβσκι υπολογίζει σε όλους τους ποδοσφαιριστές και το πιο πιθανόν λοιπόν είναι πως θα στηριχθεί στην ενδεκάδα που εμπιστεύεται περισσότερο το τελευταίο διάστημα. Κάτω από τα δοκάρια θα είναι για ακόμα ένα παιχνίδι ο Ζοσέ Μορέιρα, στο κέντρο της άμυνας οι Αντράντε και Αλαμπί και στα άκρα οι Σκαραμοτσίνο και Σπούνγκιν. Στη μεσαία γραμμή, δύσκολα αλλάζει η τριπλέτα των Σοάρες, Λεάντρο και Ασίς, ενώ το ίδιο ισχύει για τους παίκτες που συνθέτουν την επιθετική τριάδα. Χριστοφή δεξιά, Εφραίμ αριστερά και ο Άλβες στην κορυφή. Αν υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποιο νέο πρόσωπο, τότε ο Ντανιέλσον έχει καλές πιθανότητες να αντικαταστήσει τον Αλαμπί στο κέντρο της άμυνας, ενώ πιθανότητες για να πάρει φανέλα βασικού συγκεντρώνει και ο Φρέντι αντί του Άλβες στην κορυφή της επίθεσης.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




