Με δέκα η Ομόνοια13.03.2017 20:42SigmaLive Από το 74ο λεπτό της αναμέτρησης η Ομόνοια αγωνίστηκε με δέκα ποδοσφαιριστής. Αυτό γιατί ο Φλορέσκου αντίκρισε την δεύτερη κίτρινη κάρτα με τον διαιτητή Λούκα Σωτηρίου να του βγάζει την κόκκινη κάρτα.