Το δικό του μήνυμα μετά τη χθεσινή νίκη επί του Άρη έστειλε ο μέσος του ΑΠΟΕΛ Φακούντο Μπερτόλιο. 

"Ευχαριστημένος για τους τρεις βαθμούς και επίσης για τη συμπαράσταση των φιλάθλων μας".