Μήνυμα από Μπερτόλιο (pic)26.09.2016 10:48SigmaLive Το δικό του μήνυμα μετά τη χθεσινή νίκη επί του Άρη έστειλε ο μέσος του ΑΠΟΕΛ Φακούντο Μπερτόλιο. "Ευχαριστημένος για τους τρεις βαθμούς και επίσης για τη συμπαράσταση των φιλάθλων μας". A photo posted by Facundo Bertoglio (@facundobertoglio) on Sep 25, 2016 at 6:08pm PDT