Σε ιατρικό κέντρο στην Αθήνα θα μεταβεί ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας Δημήτρης Χριστοφή, προκειμένου να διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και να τεθεί όσο πιο σύντομα γίνεται στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες θα του δοθεί εξειδικευμένο πρόγραμμα αποκατάστασης, το οποίο θα εφαρμόζει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, με σκοπό να ξεπεράσει τα προβλήματα μυικών τραυματισμών που του παρουσιάζονται.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




