Kάλεσμα προς τον κόσμο της ομάδας έκανε η διοίκηση του Ολυμπιακού, για να συνεισφέρουν στα οικονομικά προβλήματα και στην προσπάθεια για περάσουν τα κριτήρια του Μαρτίου.
Η σχετική ανακοίνωση:
"ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ οι μέρες περνούν και πρέπει να σώσουμε την ΜΕΓΑΛΗ μας ιδέα που λέγεται ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.
Στο σωματείο υπάρχουν λαχνοί εισφοράς αξίας 20 ευρώ καθώς επίσης και τραπεζικός λογαριασμός σε Λαϊκή Τράπεζα (Αρ. Λογαριασμού: 111-11-007592) όπου ο καθένας μπορεί να δώσει όσα μπορεί για αυτήν την τεράστια προσπάθεια που γίνεται.
Λαχνοί εισφοράς θα υπάρχουν και το Σάββατο (16/03/2013 - 16:00) στον αγώνα με την Ομόνοια".




