Πάνε για τα καλά στον ΑΠΟΕΛ. Τις τελευταίες μέρες βγήκε στην επιφάνεια η πληροφόρηση ότι ήδη οι πρωταθλητές έχουν καταθέσει προτάσεις σε συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές και αναμένονται εξελίξεις. Μετά την χθεσινή ανακοίνωση για την απόκτηση Μπρεσάν, οι πρωταθλητές ετοιμάζονται για τις προσθήκες σε αριστερό άκρο της άμυνας και επίθεση.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι ''γαλαζοκίτρινοι'' έχουν επικεντρώσει την προσοχή σε δύο ποδοσφαιριστές που κρίθηκαν ότι θα βοηθήσουν και θα ανεβάσουν το επίπεδο της ομάδας. Αναφερόμαστε φυσικά για την θέση του επιθετικού και για αριστερό μπακ.
Εάν η απάντηση τους είναι θετική, τότε θα έρθουν τα χαρμόσυνα νέα. Απο εκεί και πέρα δεν αποκλείεται να μπουν στο ψάξιμο και για τον αντικαταστάτη του Γιαννιώτα, μετά την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού.
Σύντομα θα ξεκαθαρίσουν αρκετά...




