Ο ΑΠΟΕΛ για Ρεάλ Μαδρίτης29.05.2016 09:27SigmaLive Μετά την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ, ο ΑΠΟΕΛ μέσω twitter έδωσε συγχαρητήρια στη Ρεάλ Μαδρίτης. Αναλυτικά: «Συγχαρητήρια για το 11ο τρόπαιο του Τσαμπιονς Λιγκ Ρεάλ Μαδρίτης. Μεγάλο επίτευγμα από μια μεγάλη ομάδα»