Είναι λογικό να υπάρχει απογοήτευση για την ήττα απο την ΑΕΛ , στην πρωτοπόρο ΑΕΚ, όμως δεν είναι το τέλος του κόσμου. Η ομάδα του Τόμας Κρίστιανσεν έδειξε με την παρουσία της στο φετινό πρωτάθλημα ότι έχει το μέταλλο του πρωταθλητή και αυτό το αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο οι επιδόσεις της.
Χάθηκε απλά μια μάχη για την ΑΕΚ και τίποτα άλλο. Το ζητούμενο για τους Λαρνακείς είναι να σηκώσουν άμεσα το κεφάλι και να επανέλθουν άμεσα. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος είναι μονόδρομος και είναι δεδομένο ότι θα δώσουν την μάχη όχι μόνο για να κρατηθούν στην κορυφή αλλα για να αυξήσουν ξανα ακόμη περισσότερο τη διαφορά απο τους άλλους συνδιεκδικητές του τίτλου. Η ΑΕΚ τώρα θα έχει την ευκαιρία να δείξει χαρακτήρα επίδοξης πρωταθλήτρίας , ώστε να επαναφέρει ξανά τον ενθουσιασμό στις τάξεις των φίλων της.
Είναι δεδομένο ότι στην ΑΕΚ είναι επικεντρωμένοι στον μεγάλο τους στόχο και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει πανικός για την ήττα απο την ΑΕΛ. Οι κακές στιγμές πάντα θα υπάρχουν και έφτασε απέναντι στην ΑΕΛ , όπως έγινε και στον Ά γύρο απέναντι στην Σαλαμίνα. Το σημαντικό είναι να τις περιορίσουν ενόψει της κρίσιμης συνέχειας.
Πλέον η προσοχή είναι στο στάδιο Αμμόχωστος με την Σαλαμίνα. Ένα πόλυ δύσκολο παιχνίδι και η ΑΕΚ θα κληθεί να πάρει την ρεβάνς της ήττας απο τον Ά γύρο. Με τον Τόμας Κρίστιανσεν να μην υπόγίζει στους τιμωρημένους Ορτιθ, Καταλά , ενώ θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση των τραυματιών Μιντίκκη, Τέτε και Λαμπάν. Επίστρεψουν οι Μπολιεβίτς και Τομάς.




