Μπορεί στην Ομόνοια η διοίκηση να βρίσκεται στο ψάξιμο για τον αντί-Καϊάφα, όμως η προσοχή των ποδοσφαιριστών δεν πρέπει να ξεφεύγει από το αγωνιστικό. Υπάρχει ντέρμπι αυτή την εβδομάδα και όσο και να πεις παρά την τελευταία ήττα της Ομόνοιας στο ΓΣΖ, πάντα τα ντέρμπι με τον ‘αιώνιο’ κατατάσσονται στις αμφίβολες αναμετρήσεις. 
 
Ομόνοια και ΑΠΟΕΛ τα λένε αυτή την αγωνιστική, πιο συγκεκριμένα την ερχόμενη Δευτέρα στις 19:00 στο ΓΣΠ. Οι ποδοσφαιριστές πρέπει να μείνουν προσηλωμένοι στο στόχο τους και να κλείσουν τα αυτιά τους σε όλα αυτά που ακούγονται, να συνέλθουν αγωνιστικά και να βοηθήσουν την ομάδα τους να επιστρέψουν στις νίκες. Δεν είναι και το πιο εύκολο ν’ αντιμετωπίζεις τον φορμαρισμένο ΑΠΟΕΛ αυτή την περίοδο, όμως όπως και να έχει με σοβαρότητα και συγκέντρωση κυρίως, θα πρέπει οι «πράσινοι» να αντιμετωπίσουν τον αιώνιο στα ίσα. 
 
Η εικόνα που έβγαλε η Ομόνοια στο ΓΣΖ «φώναζε» ότι ήταν προβληματική, δεν ήταν εικόνα διαβασμένης ομάδας με συνοχή και πάθος. Στον αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ οι «πράσινοι» θα πρέπει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του παιχνιδιού από πολύ νωρίς και να μπουν στο ρυθμό τους. Δεν αρκεί ένα γρήγορο γκολ, αφού παρόμοιο σκηνικό είδαμε και στη Λάρνακα. Επιβάλλεται σταθερότητα, αντίδραση και γρήγορες αντεπιθέσεις. Είναι λογικό να υπάρχει απογοήτευση και πανικός, όμως τη δεδομένη στιγμή όλα αυτά δεν βοηθούν σε κάτι. Αν μέχρι την επόμενη Δευτέρα δεν βρεθεί ο αντικαταστάτης του Καϊάφα, οι βοηθοί του θα είναι αυτό που θα βρίσκονται στον πάγκο.
 
Ερωτηματικό ο κόσμος
Βάση λογικής σ’ ένα τέτοιο ντέρμπι, θα σχηματίζονταν ουρές για την αγορά ενός εισιτήριου… Γηπεδούχος την ερχόμενη Δευτέρα είναι η Ομόνοια, όμως για την παρουσία του κόσμου δεν είμαστε και τόσο σίγουροι. Ο κόσμος αποδοκίμασε έντονα και τους ποδοσφαιριστές στο ΓΣΖ, εκτός από τον προπονητή, αφού δεν τιμούν την φανέλα που φοράνε. Υπάρχει μεγάλη απογοήτευση και σίγουρα θα παίξει ρόλο στην προσέλευση του ‘πράσινου’ λαού στο ΓΣΠ.