Οι Σκοπιανοί προπώλησαν μέχρι στιγμής 11 χιλιάδες εισιτήρια ενόψει του επαναληπτικού κόντρα στον ΑΠΟΕΛ.
Όπως τονίζουν στα ρεπορτάζ τους αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί πολύ περισσότερο τις επόμενες μέρες, καθώς υπάρχει ενθουσιασμός στις τάξεις της ομάδας.




