Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ελλάδα ο Κασρλίτος συμφώνησε σε όλα με τον Ηρακλή Θεσσαλονίκης και απομένει μόνο η ανακοίνωση.
Ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ, βρίσκεται από χθες στην Θεσσαλονίκη, και σήμερα είχε συνάντηση με τους ανθρώπους της ομάδας και συμφώνησε για διετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Από την πλευράς της η ΑΕΛ προσπάθησε να κρατήσει τον ποδοσφαίρισή ωστόσο η πρόταση από πλευράς Ηρακλή ήταν τέτοια η οποία έπεισε τον αφρικανό αμυντικό στο να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.




