Το τελευταίο του εντός έδρας παιχνίδι έδωσε κόντρα στον Ερμή ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας, Λεάντρο. Ο εκ των αρχηγών των πρασίνων συνεχίζει την καρίερα του στην Ουγγαρία και στη Φερετσβάρος, όπως ανακοίνωσε χθες η Ουγγρική ομάδα. Ο Λεάντρο αναφέρθηκε στο τελευταίο του εντός έδρας παιχνίδι αλλά και για την καλύτερη φάση στα πέντε χρόνια του στους πρασίνους.
Για την αποχώρηση του: «Ήταν πολύ δύσκολο. Ξέρουν πόσο αγαπώ αυτή την ομάδα. Ήταν πολύ δύσκολη η απόφαση για να φύγω. Ήταν δύσκολο ακόμη και να πάρω αναπνοή, βλέποντας τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους της ομάδας για τελευταία φορά στην έδρα μας»
Ποια ήταν η καλύτερη σου στιγμή στην Ομόνοια; «Σίγουρα η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ήταν κάτι το οποίο δεν θα ξεχάσω ποτέ».
Για τον κόσμο: «Θα είναι για πάντα στην καρδιά μου. Ό,τι πέρασα εδώ, δεν το πέρασα πουθενά. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ!».




