Η ήττα από την ΑΕΛ ανήκει στο παρελθόν και η σκέψη όλων στις τάξεις της Δόξας είναι επικεντρωμένη στον επόμενο δύσκολο αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ το ερχόμενο Σάββατο στο «Αμμόχωστος».
Η προσφυγική ομάδα θέλει να ολοκληρώσει με βαθμολογικό κέρδος το τελευταίο παιγνίδι του 2012. Ασφαλώς ο πιο πάνω στόχος είναι αρκετά δύσκολος, όμως, σύμφωνα με τις δυνατότητες της Δόξας δεν είναι ακατόρθωτος. Το συγκρότημα του Λούκα Χατζηλούκα έχει αποδείξει μέσα στον αγωνιστικό χώρο ότι διαθέτει ένα αξιόμαχο και αξιόλογο σύνολο.
Η προετοιμασία της ευχάριστης έκπληξης του πρωταθλήματος ξεκίνησε χθες και θα συνεχιστεί σήμερα με διπλή προπόνηση. Το πρωί οι παίκτες θα κάνουν γυμναστήριο, ενώ το απόγευμα θα συγκεντρωθούν στο βοηθητικό του Μακαρείου.
Η τεχνική ηγεσία θα προσπαθήσει μέσα σε αυτές τις λίγες μέρες να διορθώσει τα όποια λάθη υπέπεσε η αμυντική γραμμή στον προηγούμενο αγώνα με την ΑΕΛ και να παρουσιάσει μια ομάδα έτοιμη για όλα.
Ο Αλεξάντερ Νέγκρι και ο Λεάντρο Ντα Σίλβα αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα τραυματισμού, ωστόσο εκφράζεται η αισιοδοξία ότι θα τα ξεπεράσουν και θα είναι κανονικά στη διάθεση του κ. Χατζηλούκα. Πάντα εκτός ο Κάρλος Αντρέ, ο οποίος ταλαιπωρείται από θλάση και θα είναι έτοιμος του χρόνου. Στα θετικά κρίνεται η επιστροφή του πολύ καλού Καστανιέρα.