Ο κόσμος της ΑΕΛ μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο για τη συνέχεια σε πρωτάθλημα και κύπελλο και η διοίκηση κάνει το δικό της κάλεσμα ενόψει του αυριανού αγώνα κόντρα στον Ερμή.
"Να μην λείπει κανείς! Η προπώληση ξεκίνησε την Δευτέρα και θα συνεχιστεί την Τρίτη (17/2) 09:00 – 13:00 / 15:00 – 19:00
και την Τετάρτη (18/2): 09:00 – 13:00.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!"




