Με απογευματινή προπόνηση συνέχισε σήμερα την προετοιμασία της η Ομόνοια ενόψει του ντέρμπι με τον Απόλλωνα.
Φυσιοθεραπεία έκανε ο Γεράσιμος Φυλακτού. Ατομικό τρέξιμο στο γήπεδο, πρόγραμμα στο γυμναστήριο και φυσιοθεραπεία ακολούθησε ο Ρόντρι, ενώ ο Ιάκωβος Σαμμούτης έκανε ατομικό τρέξιμο στο γήπεδο και φυσιοθεραπεία.
Για αύριο υπάρχει καθορισμένη απογευματινή προπόνηση.




