Πως μπορεί μια ήττα να έχει κέρδη όταν μιλάμε για την Ομόνοια; Και όμως έχει…Η Ομόνοια κόντρα στον ΑΠΟΕΛ και ειδικά φέτος δεν ήταν το φαβορί για τη νίκη. Μάλιστα ο περισσότερος κόσμος έβλεπε καθαρή νίκη των γαλαζοκιτρίνων επί των πρασίνων σύμφωνα πάντα με τα όσα έδειξαν μέχρι στιγμής οι δυο ομάδες.
Ωστόσο σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Κώστα Καϊάφα δεν έδειξαν κάτι τέτοιο. Η επικράτηση του ΑΠΟΕΛ δεν ήταν καθόλου εύκολη και αν ήταν λίγο πιο προσεκτικοί και πιο τυχεροί ίσως θα έπαιρναν κάτι περισσότερο.
Ουσιαστικά σήμερα οι παίκτες του Κύπριου τεχνικού πλήρωσαν μια ολιγωρία στην άμυνα με τον χειρότερο τρόπο. Μια φορά απείλησαν οι γαλαζοκίτρινοι και πέτυχαν το γκολ σε αντίθεση με τους πράσινους οι οποίοι βρήκαν πιο ξεκάθαρες ευκαιρίες για να σκοράρουν.
Ο Κώστας Καϊάφας όπως τόνισε μετά το τέλος της αναμέτρησης δεν είχε παράπονο από την προσπάθεια των παικτών του. Και πώς να έχει αφού ακολούθησαν τις οδηγίες του κατά γράμμα ωστόσο τους έλειπε το γκολ. Ακόμη και οι πρωτάρηδες Οικονομίδης και Φυλακτού από μεγάλα παιχνίδια ήταν αρκετά καλοί. Η Ομόνοια έδωσε συνέχεια στις καλές της εμφανίσεις και θα πρέπει να κτίσει σ’ αυτές για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Το μεγαλύτερο όμως κέρδος για τους παίκτες ήταν το τελικό χειροκρότημα από τους φίλους της ομάδας. Είδαν την προσπάθεια, είδαν αυτό που ήθελαν και χειροκρότησαν και ίσως να ήταν η καλύτερη στιγμή γ’ αυτούς. Σ’ αυτό καλούνται να κτίσουν οι ίδιοι αφού το χειροκρότημα αξίζει περισσότερο.




