Οι καλές εμφανίσεις της ΑΕΚ συνεχίστηκαν, όμως, η διαφορά του χθεσινού αγώνα απέναντι στον ΑΠΟΕΛ σε σχέση με εκείνου της πρεμιέρας κόντρα στον Απόλλωνα ήταν το αποτέλεσμα. Η ομάδα της Λάρνακας ηττήθηκε με 2-0, ωστόσο ο Εκπρόσωπος Τύπου των «κιτρινοπράσινων» Κυριάκος Δημητρίου τόνισε στο Ράδιο Πρώτο ότι το «ζεστό χειροκρότημα του κόσμου μετά το τέλος του αγώνα δίνει δύναμη στην ομάδα».
«Από τη μια στεναχωρηθήκαμε για την ήττα, από την άλλη νιώθουμε σε ένα βαθμό ικανοποιημένοι από την παρουσία της ομάδας. Ήταν καλύτερη στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα αλλά μας έλειψε η αποτελεσματικότητα. Θα συνεχίσουμε σεμνά και ταπεινά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Πραγματικά πήραμε πολύ δύναμη από το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα».
Για τη συνέχεια
«Θα συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά για να διατηρηθούμε σε καλό βαθμό. Σήμερα οι ποδοσφαιριστές ακολούθησαν αποθεραπεία και με την επανέναρξη των προπονήσεων θα ενσωματωθεί και ο Βάντερ», κατέληξε ο κ. Δημητρίου.




