Προπόνηση σε χαλαρούς ρυθμούς και αποκατάσταση μετά το χθεσινό (22/07) φιλικό πραγματοποίησε σήμερα (23/07) το πρωί η ΑΕΚ. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν Καστάνας και Massana, ενώ όλοι οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Το απόγευμα (17:00) θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη προπόνηση της ημέρας.




