Πολλοί (αν όχι όλοι) περίμεναν να δουν τη νέα Ομόνοια. Αν και δεν αρέσει στον Πρόεδρο Δώρο Σεραφείμ η λέξη «νέα», εντούτοις το γεγονός ότι άλλαξε σχεδόν όλη την ομάδα περί αυτού πρόκειται.

Τα μηνύματα από τα φιλικά (πλην το τελευταίο με τον Ερμή) δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικά, όμως, το επαναλάβαμε πολλάκις ότι αυτοί οι αγώνες δεν προσφέρονται για συμπεράσματα.

Σήμερα στο πρώτο επίσημο παιγνίδι η Ομόνοια παρουσιάστηκε πάρα πολύ καλή και κυρίως απόλυτα προετοιμασμένη για την εποχή. Είχε πλάνο, ήξερε τι ήθελε και με ποιο τρόπο να το πάρει και επιστρέφει στην Κύπρο με το εισιτήριο της πρόκρισης για τον 3ο προκριματικό γύρο. Από τη στιγμή που μιλάμε για το πιο απρόβλεπτο άθλημα τότε οι προβλέψεις απαγορεύονται. Ωστόσο υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Σε αυτή την κατηγορία βρίσκεται η Ομόνοια.

Η ομάδα του Κώστα Καϊάφα είναι καλύτερη ομάδα και δεν πρόκειται να αποκλειστεί. Καλά κάνουν στην Ομόνοια και κρατούν χαμηλούς τους τόνους για ευνόητους λόγους, όμως, αυτή η πρόκριση δεν χάνεται.

Το πρώτο δείγμα χαρακτηρίζεται θετικότατο για τους πράσινους. Δεν μας αποπροσανατολίζει η ευκολία (και είναι μεγάλη) που κέρδισε μέσα στο  Μαυροβούνιο (2-0), αλλά διότι διαθέτει ποδοσφαιριστές έμπειρους και ποιοτικούς.

Έτσι κέρδισε η Ομόνοια (ΒΙΝΤΕΟ)

Καϊάφας: "Προσπάθεια όπως τη σημερινή"

Μορέιρα: "Κατάμεστο ΓΣΠ"