Με όλους τους ποδοσφαιριστές να ακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα, με εξαίρεση τους Σολωμού και Κίσσα, ολοκληρώθηκε η προπόνηση του Σαββάτου (03/10) στο ΑΠΟΕΛ.

Όπως αναφέρει η επίσημη ενημέρωση, ο Κίσσας όπως και χθες ανέβασε ρυθμούς και ολοκλήρωσε ένα μεγάλο μέρος της προπόνησης.

Η προετοιμασία των «γαλαζοκιτρίνων» ολοκληρώνεται την Κυριακή (04/10), με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς να ανακοινώνει την αποστολή για τον αγώνα με την Αγία Νάπα.