Στην Σερβία ήδη βρίσκονται Γκουστάβο Μαντούκα και Μαρσέλο Ολιβέιρα, για να ακολουθήσουν θεραπεία υπό την επίβλεψη της ειδικής γιατρού Μαριάννας Κοβάσεβιτς , μετά τα προβλήματα τραυματισμού στο παιχνίδι με την Ομόνοια. Ο στόχος είναι να είναι πανέτοιμοι στο μεγάλο ντέρμπι με την ΑΕΛ στην τελευταία αγωνιστική.




