Μέσα σε τέσσερις μέρες... γκρέμισε ότι με κόπο έκτισε με την νίκη του στο ντέρμπι με την ΑΕΛ και μετά την ήττα από τον τρομερό και εκπληκτικό Ερμή πλέον έχει μείνει τρεις βαθμούς πίσω από την κορυφή της βαθμολογίας. Ουσιαστικά η ομάδα του Γιώργου Δώνη απώλεσε το πλεονέκτημα και πάλι από θέση οδηγού βρέθηκε σε θέση οδηγού.
Οι φίλοι των «γαλαζοκίτρινων» που βρέθηκαν στο ΓΣΠ δεν ανέμεναν αυτή την εξέλιξη, κυρίως μετά την εικόνα του πρώτου ημιχρόνου, με την ομάδα του Γιώργου Δώνη να έχει μετά το 20λεπτο ένα καταιγιστικό ρυθμό και να χάνει την μία ευκαιρία μετά την άλλη. Το παιχνίδι στράβωσε στην επανάληψη και κυρίως μετά το γκολ του Ταγκπατζουμί. Το άγχος… βάρυνε τα χέρια των ποδοσφαιριστών, το ένα λάθος διαδεχόταν το άλλο και η έλλειψη καθαρού μυαλού και η απουσία πλάνου ήταν ολοφάνερες. Παρόλα αυτά το ΑΠΟΕΛ συνέχισε να πιέζει, έστω και ορισμένες στιγμές με ανορθόδοξο τρόπο και έφτασε στην ισοφάριση μέσα από στημένη φάση. Τα πανηγύρια κράτησαν πολύ λίγο, ο Ζάρκοβιτς εκμεταλλευόμενος την κακή ανασταλτική λειτουργία πέτυχε το δεύτερο γκολ του Ερμή και ολοκλήρωσε την ψυχρολουσία ή αν προτιμάτε την… ανώμαλη προσγείωση.
Το ΑΠΟΕΛ πέραν από σημαντικό βαθμολογικό έδαφος απώλεσε το αήττητο σερί 23 ολόκληρων αγωνιστικών και την δυναμική και αυτοπεποίθηση που είχε δημιουργήσει αυτό το διάστημα. Μένει να δούμε εάν μπορεί να υπάρξει αντίδραση και μάλιστα άμεση, αφού ακολουθεί το νέο κομβικό ντέρμπι στην έδρα του Απόλλλωνα.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




