Ο Απόλλωνας έκανε το καθήκον του στο χθεσινό παιγνίδι με την Ανόρθωση και πλέον καλοβλέπει τουλάχιστον τη δεύτερη θέση. Οι γαλάζιοι κέρδισαν εύκολα με 3-0 την ομάδα της Αμμοχώστου και ήδη σκέφτονται το κυριακάτικο ντέρμπι με την Ομόνοια στο ΓΣΠ.

Η διαφορά μειώθηκε στους πέντε βαθμούς από την κορυφή και οι ποδοσφαιριστές του Χριστάκη Χριστοφόρου δηλώνουν αποφασισμένοι να παλέψουν όλα τα εναπομείναντα παιγνίδια προκειμένου να ανατρέψουν τα προγνωστικά. Η κατάκτηση του τίτλου δεν είναι στα πόδια τους, όμως, σε ενδεχόμενο που κερδίσουν τους πέντε αγώνες τότε θα τερματίσουν σίγουρα στη 2η θέση. Παράλληλα θα εύχονται σε περαιτέρω απώλειες των ΑΠΟΕΛ και ΑΕΛ προκειμένου να είναι πρωταθλητές.

Το παιγνίδι με την Ομόνοια προβλέπεται δύσκολο. Ωστόσο εδώ που βρισκόμαστε δεν υπάρχουν εύκολοι αγώνες. Είναι όλοι ντέρμπι. Και με αυτό τον τρόπο θα το προσεγγίσουν οι γαλάζιοι που θα επιδιώξουν να συνεχίσουν τη θετική παράδοση απέναντι στους πράσινους.

Φέτος σε πέντε αγώνες (πρωτάθλημα και κύπελλο) ο Απόλλωνας μετρά τρεις νίκες, μια ισοπαλία και μια ήττα. Μάλιστα στο τελευταίο παιγνίδι πρωταθλήματος η ομάδα της Λεμεσού θριάμβευσε μέσα στο ΓΣΠ κερδίζοντας με 4-2. Με οδηγό λοιπόν τη φετινή παράδοση οι γαλάζιοι θα προσπαθήσουν να φύγουν με το διπλό από την πρωτεύουσα και να διατηρήσουν τις –λίγες- ελπίδες για κατάκτηση του πρωταθλήματος. Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.