Η Ομόνοια ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ενόψει του εκτός έδρας αγώνα απέναντι στον Άρη, για την 9η αγωνιστική των μπαράζ.
 
 
Αναλυτικά:
 
«Έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αυριανού αγώνα απέναντι στον Άρη, για την 35η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Η αποστολή μας αποτελείται από 23 ποδοσφαιριστές».