Ο Ολυμπιακός έφυγε με σπουδαίο διπλό από το Αλφαμέγα, αφού επικράτησε της ΑΕΛ, με 0-1. Το γκολ για τους μαυροπράσινους, σκόραρε ο Έσελινγκ.

Σημαντικό τρίποντο για τον Ολυμπιακό και την προσπάθεια που κάνει για παραμονή του, στην Α΄ Κατηγορία. Από την άλλη η ΑΕΛ έχει στραμμένη την προσοχή της στο θεσμό του Κυπέλλου.

Ο Ολυμπιακός ανεβαίνει στους 19 βαθμούς, αλλά παραμένει στην 13η θέση και η Λεμεσιανή ομάδα, παραμένει στους 35 και την 9η θέση.

Δείτε πως εξελίχθηκε η αναμέτρηση στο  SPORTIME.