Χωρίς μεγάλα λόγια αλλά με υπόσχεση για σκληρή δουλειά τόσο από τον ίδιο όσο και από τους συνεργάτες του παρουσιάστηκε ο Πάμπος Χριστοδούλου στην πρώτη του διάσκεψη τύπου ως προπονητής της Εθνικής Ανδρών. Ο ίδιος θεωρεί μεγάλη τιμή που βρίσκεται στη θέση αυτή τονίζοντας ότι όλοι μαζί θα προσπαθήσουν να βάλουν την Εθνική ομάδα σε μια νέα εποχή.
 
Name
 
«Θέλω να σημειώσω πόσο μεγάλη τιμή είναι για μένα που κάθομαι στον πάγκο της Εθνικής μας ομάδας. Θέλουμε να μπούμε σε μια νέα εποχή και να πάρουμε την ομάδα σε ένα σωστό δρόμο. Μπορεί να έρθει μια επιτυχία στα επόμενα χρόνια και λέγοντας επιτυχία εννοώ να φέρoυμε τον κόσμο στο γήπεδο. Δεύτερο, στόχος μου είναι να κάνω τους παίκτες μας να θέλουν να έρθουν στην Εθνική».
 
Name
 
«Σε σωστό δρόμο»
 
Ο Πάμπος Χριστοδούλου μίλησε για τον όμιλο στον οποίο κληρώθηκε η Εθνική μας ομάδα για την προκριματική φάση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 2016 και οι οποία ξεκινά τον Σεπτέμβριο. 
 
«Έχω πει για τον όμιλό μας ότι είναι ύπουλος και πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι. Οι υπόλοιπες χώρες μας βλέπουν σαν το εύκολο θύμα και ότι θα έρθουν εδώ για το τρίποντο. Ξέρω, όμως, ότι υπάρχουν δυνατότητες και γι' αυτό ήρθα εδώ. Πρέπει να παντρέψουμε κάποια παιδιά με εμπειρίες μαζί με τα νεαρά. Από την στιγμή που υπάρχει ταλέντο, αν γίνει καλή δουλειά, τότε έχουμε μέλλον. Προσωπικά θέλω να βάλω την ομάδα σ' ένα σωστό δρόμο και οι επιτυχίες θα έρθουν στην πορεία. Αν σας πω τώρα ότι στόχος της Εθνικής είναι μια καλή θέση θα σας γελάσω. Ομάδες όπως το Βέλγιο, η Ουαλία, η Βοσνία και το Ισραήλ είναι χώρες που θα διεκδικήσουν τις τρεις θέσεις. Εμείς μπορεί να πετύχουμε κάποια πράγματα, μπορεί όμως και τίποτα. Στόχος είναι να φτιάξουμε μια ομάδα ανταγωνιστική και να βλέπει ο κόσμος 11 παίκτες που να τα δίνουν όλα για τη χώρα τους. Είναι όλοι εδώ ακόμη και κάποιοι που έχουν κάποια προβλήματα και δείχνουν ενωμένοι και έτοιμοι για μια καινούρια αρχή. Θέλουμε να φτιάξουμε ένα καλό κλίμα και όπως και στην ΑΕΛ, μια οικογένεια. Θα δουλέψουμε σκληρά και σιγά – σιγά για να βάλουμε την Εθνική ομάδα σε σωστό δρόμο».
 
Name
 
Κωνσταντίνου: «Όλοι κοντά στην ομάδα»
 
Αύριο απέναντι στην Β.Ιρλανδία στο φιλικό αγώνα που θα αρχίσει στις 20.00 στο ΓΣΠ εκτός από το ντεμπούτο του Πάμπου Χριστοδούλου ακόμα ένας πρώην μεγάλος ποδοσφαιριστής θα κάνει ντεμπούτο από την θέση του τεχνικού συνεργάτη. Ο λόγος για τον Μιχάλη Κωνσαντίνου ο οποίος στη διάσκεψη τύπου ανέφερε τα εξής: «Είμαι πολλά χρόνια σε αυτή την ομάδα και γνωρίζω αρκετά πράγματα. Θέλω να την βοηθήσω σημαντικά και να έρθουμε όλοι κοντά της. Πάντα υπάρχουν και επιτυχίες, αλλά και αποτυχίες. Πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία σε αυτό. Κακά τα ψέματα είμαστε μια μικρή χώρα και πρέπει πρώτα να αγαπήσουμε την ομάδα και να ξέρουμε πού βρισκόμαστε. Αν είμαστε όλοι μαζί, μπορούμε να πάμε για το κάτι παραπάνω. Πρέπει να παίξουμε ομαδικά, σωστά, έξυπνα και να παλέψουμε γι' αυτή την ομάδα απέναντι σε καλύτερες ομάδες».