Έντονη κριτική στους διοργανωτές του Μουντιάλ 2014, άσκησε ο Σεπ Μπλάτερ εκφράζοντας την ανησυχία του, για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται.
 
Ο "ισχυρός άνδρας" απέφυγε τις διπλωματικές δηλώσεις κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου στους Βραζιλιάνους λίγους μήνες πριν από την διεξαγωγή του Μουντιάλ.
 
Οι διοργανωτές δεν έχουν ολοκληρώσει σημαντικά έργα γεγονός που δεν πέρασε απαρατήρητο από τον Μπλάτερ.
 
"Καμία διοργανώτρια χώρα δεν βρέθηκε τόσο πίσω στις προετοιμασίες της από τότε που βρίσκομαι στη FIFA.
 
Παρότι είναι οι μόνοι οι οποίοι ήξεραν τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ότι θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο, δεν έχουν καταφέρει να ανταποκριθούν", τόνισε χαρακτηριστικά ο έμπειρους αξιωματούχος.
 
Πλέον, μετά και από αυτές τις εξελίξεις η FIFA έδωσε νέα παράταση στους Βραζιλιάνους μέχρι τις 15 Απριλίου.