Γυναίκα πρόεδρος ομάδας για πρώτη φορά στην Αργεντινή
SigmaLive
Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος στην ιστορία της Μπάνφιλντ αλλά και σε ομάδα της Α΄κατηγορίας της Αργεντινής αναμένεται να γίνει η η Λουσία Μπαρμπούτο η οποία θα αναλάβει την εν λόγω θέση στις 6 Οκτωβρίου.