Με προπόνηση στις 19:00 στο ΓΣΠ, συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία της Εθνικής μας ομάδας των Ανδρών ενόψει του αγώνα με το Ισραήλ την ερχόμενη Παρασκευή.
Δεν προπονήθηκε ο Γιώργος Εφραίμ λόγω τραυματισμού ενώ πρόγραμμα φυσιοθεραπείας ακολούθησε ο Στάθης Αλωνεύτης. Αποθεραπεία έκαναν οι ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα που αγωνίστηκαν χθες.
Η κατάσταση του Γιώργου Εφραίμ θα επαναξιολογηθεί τις επόμενες ημέρες για να διαφανεί αν μπορεί να υπολογίζεται ενώ, προοδευτικά θα ανεβάζει ρυθμούς ο Στάθης Αλωνεύτης με στόχο να προλάβει να τεθεί στη διάθεση του προπονητή του.
Δεν αποκλείεται αύριο να κληθούν ακόμη δύο ποδοσφαιριστές προκειμένου να υπάρχουν έτοιμες εναλλακτικές λύσεις σε περίπτωση που είτε ο Εφραίμ, είτε ο Αλωνεύτης, είτε και οι δύο δεν προλάβουν την αναμέτρηση της ερχόμενης Παρασκεύης. Ο αγώνας με το Ισραήλ είναι ο πρώτος εντός έδρας για την ομάδα μας στο 2ο προκριματικό όμιλο του EURO 2016. Η Κύπρος άρχισε τις υποχρεώσεις της με εκτός έδρας νίκη με τη Βοσνία και το αποτέλεσμα αυτό, αυξάνει τις προσδοκίες αλλά δεν διαφοροποιεί τους στόχους της ομάδας μας.
Οι στόχοι, όπως είχαν οριοθετηθεί πριν την έναρξη της διοργάνωσης, ήταν η Εθνική Κύπρουνα καταφέρει να κερδίσει και πάλι το σεβασμό της ποδοσφαιρικής Ευρώπης, να φέρει τον κόσμο πίσω στο γήπεδο και να εξαντλεί σε κάθε αγώνα τις πιθανότητες για θετικό αποτέλεσμα. Αν μέσα από αυτή την προσπάθεια προκύψει στο τέλος κάτι καλό, ασφαλώς και θα είναι ευπρόσδεκτο.
Παρά το νικηφόρο αποτέλεσμα στη Βοσνία, όλοι στην ομάδα παραμένουν προσγειωμένοι, γνωρίζοντας πως ο αγώνας με το Ισραήλ, ενδεχομένως να είναι πιο δύσκολος από αυτόν της πρεμιέρας .
Τα ακίνητα της εβδομάδας




