Η Αναγέννηση με την συμπαράσταση 1000 και πλέον φιλάθλων της κατάφερε να λυγίσει την Ομόνοια με 3-2 και να παραμείνει στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας κυνηγώντας σε απόσταση αναπνοής την πρωτοπόρο Ανόρθωση. Η γηπεδούχοι βρέθηκαν με την πλάτη στον τοίχο από μια πολύ καλή Ομόνοια, κατάφεραν να ανατρέψουν τα εις βάρος τους δεδομένα και να πάρουν μια μεγάλη όπως αποδείχθηκε νίκη.
Στο πρώτο σετ οι δύο ομάδες έδειξαν δύναμη και πάθος και ήσαν ισοδύναμες μέχρι το 20-20. Από εκεί και πέρα η Ομόνοια ανέβασε στροφές και ξέφυγε στο σκορ 23-20 για να κλείσει το σετ με 25-21 έχοντας για καλύτερους της παίκτες τους Βορονίν και Κοντρέρας.
Ιδια εικόνα και στο δεύτερο σετ αλλά η Αναγέννηση είχε την ατυχία να χάσει νωρίς τον Κουμή (τραυματίστηκε στον ώμο ενώ εκτελούσε σέρβις). Προ του φάσματος της απώλειας και αυτού του σετ οι Τόμιτς και Λιάφτοφ επανέφεραν την ομάδα τους στην διεκδίκηση του σετ και ένα μπλοκ του Παμπακά έδωσε για πρώτη φορά προβάδισμα στη Δερύνεια. Η συνέχεια ήταν δραματική με λάθη (χαμένα σερβίς εκατέρωθεν) αλλά στο τέλος ένα μπλοκ του Λιάφτοφ έφερε την ισοφάριση με την βοήθεια βέβαια και του κόσμου που ενθάρρυνε συνεχώς την ομάδα της Αναγέννησης δημιουργώντας μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα όπως αρμόζει σε γήπεδο βόλεϊ.
Στο τρίτο σετ η Ομόνοια είχε την πλήρη υπεροχή απέκτησε μια διαφορά ασφαλείας και έφθασε στην κατάκτηση του σετ με 25-19 παίρνοντας και πάλι προβάδισμα στο σκορ.
Στο τέταρτο σετ η Ομόνοια συνέχισε στον ίδιο ρυθμό αλλά η Αναγέννηση σταδιακά ανέβαζε την απόδοσή της αφού έβλεπε την ήττα να πλησιάζει κατάφερε και έφερε το σκορ σε απόσταση αναπνοής 15-16, Ισοφάρισε δε με άσσο του Λιάφτοφ και ξεσήκωσε την κερκίδα. Ο Τόμιτς στη συνέχεια ανέλαβε δράση με συμπαράσταση του Γκουαρντιάνο και το σετ πήρε η Αναγέννηση με 25-21 οδηγώντας το σπουδαίο αυτό ματς στο τάϊ μπρέϊκ.
Εκεί μίλησε η μεγάλη κλάση του Τόμιτς (έκανε ότι ήθελε στο γήπεδο) αλλά το τελευταίο λόγο είχε ο Παμπακάς με δικό του μπλοκ έδωσε τέλος στο σετ (15-12) και σε ξέσπασμα του κόσμου σε έξαλλους πανηγυρισμούς για την μεγάλη νίκη της Αναγέννησης με 3-2.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Μίμης Παπμπακάς έκανε δηλώσεις:"Πολύ μεγάλο το παιγνίδι, και οι δύο ομάδες τα έδωσαν όλα για τη νίκη, ευτυχώς για μας πήραμε το παιγνίδι έστω και στο τάι μπρεϊκ, συγχαρητήρια στην Ομόνοια που στάθηκε πολύ καλά μέσα στο γήπεδό μας, χαίρομαι για την παρουσία του κόσμου μας και την μεγάλη στήριξη που μας δίνουν και η συνέχεια μπορεί να είναι δύσκολη αλλά πλέον υπάρχει η μεγάλη αισιοδοξία για κάτι όμορφο στην Δερύνεια φέτος".
Αναγέννηση (Αντώνης Κωνσταντίνου): Αχιλλέως, Λιάφτοφ, Κουμή, Τόμιτς, Γκουαρντιάνο, Παμπακάς (λίμπερο) Ζάνης (Ράφτης, Στέκας)
Ομόνοια (Ιγκόρ Βορονίν): Σάββα, Κοντρέρας, Σ.Πετρακίδης, Βορονίν, Ηρακλέους, Τσουρής (λίμπερο) Αποστόλου (Αντωνιάδης, Σπανός)
Σημαντική νίκη του Planet Adventure Παφιακού επί της Ολυμπιάδας Φρενάρους με 3-0 σετ. Η φιλοξενούμενη ομάδα αντιστάθηκε πολύ στο πρώτο και στο τρίτο σετ, οι παίκτες του Planet Adventure Παφιακού φάνηκαν πιο ψύχραιμοι και κέρδισαν τα σετ με αποτέλεσμα να φθάσουν σε μιά καθαρή νίκη με 3-0. Μια νίκη που τους δίνει το δικαίωμα να ελπίζουν πολύ σε καλύτερη συνέχεια. Τα σετ που έδωσαν την νίκη στους γηπεδούχους 25-23, 25-17, 26-24.
Παφιακός (Χριστάκης Παναγίδης): Μασιάς, Ραζνάτοβιτς, Σπηλιόπουλος, Σίμοβιτς, Σαββίδης, Περρέϊρα (λίμπερο) Παπαχριστοδούλου (Κόκκινος)
Ολυμπιάς Φρ.(Ντιμίτρι Λέτσιεφ): Κωνσταντίνου, Στ.Γκεοργκίεφ, Μιλοβάνοβιτς, Δαμ.Δημητρίου, Γιάννου, Ι.Γκεοργκίεφ (λίμπερο) Γεωργίου (Σαράντης, Δημ Δημητρίου)
Η Ανόρθωσις παίζοντας χωρίς τον βασικό της πασαδόρο (Οικονομίδης) νίκησε εκτός έδρας την Ολυμπιάδα Νεάπολης με 3-0 και συνεχίζει να οδηγεί αήττητη την κούρσα του πρωταθλήματος. Για μια ακόμα αγωνιστική οι παίκτες της Ολυμπιάδας στάθηκαν αξιοπρεπώς στο γήπεδο και με λίγη τύχη μπορούσαν να έπαιρναν και σετ από τον αγώνα. Από την άλλη οι παίκτες του Μάριου Κοντού έδειξαν την απαιτούμενη σοβαρότητα και πήραν μια καθαρή νίκη με 3-0. Τα σετ: 25-17, 25-23, 25-16.
Ολυμπιάδα Ν.(Κώστας Φαούτας): Πάρπας, Σπανιάς, Αναστασιάδης, Κυριάκου, Α.Χαραλάμπους, Φαούτας, (λίμπερο) Παπαστεριανός, Ευριπίδου (Στ.Χαραλάμπους)
Ανόρθωσις (Μάριος Κοντός): Γ.Χρυσοστόμου, Π.Χρυσοστόμου, Μοντόγια, Παναγιωτίδης, Κοντός, Πλατρίτης, Σμιθ (λίμπερο) Αντωνίου, Χαραλαμπίδης (Σαββίδης, Αγαθοκλέους)
Tα αποτελέσματα:
Αναγέννηση - Ομόνοια................3-2 (21-25, 26-24, 19-25, 25-21, 15-12)
Παφιακός - Ολυμπιάς Φρ.............3-0 (25-23, 25-17, 26-24)
Ολυμπιάδα Ν. - Ανόρθωσις..........0-3 (17-25, 23-25, 16-25)




