Συμπλήρωσε  την αγωνιστική του υποχρέωση για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ιστιοπλοΐας που έγινε στο Hyères στη Γαλλία ο αργυρός Ολυμπιονίκης Παύλος Κοντίδης. Οι αγώνες αυτοί που έγιναν από τις 21 μέχρι τις 27 Απριλίου 2013 αποτέλεσαν και την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση,  μετά το έπος των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, τον περασμένο Αύγουστο.
Ο πρωταθλητής μας κατέλαβε την δέκατη θέση στο Laser σε σύνολο 113 ιστιοπλόων. Πριν τις κούρσες των μεταλλίων βρισκόταν στην έκτη θέση. Το χαρακτηριστικό των αγώνων που διεξάγονται στο Hyères ήταν οι ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες. Οι μεταβολές της ισχύος του ανέμου αποτελούν σύνηθες φαινόμενο. Κατά τις δυο τελευταίες ιστιοδρομίες, επικρατούσε ελαφρύς άνεμος.
.
Το σημαντικό στοιχείο για τον Παύλο Κοντίδη από τη συμμετοχή του στους αγώνες αυτούς, που υπενθυμίζουμε ότι αποτέλεσαν την πρώτη του αγωνιστική υποχρέωση μετά το Λονδίνο, είναι το ότι με βάση το συγκεκριμένο χρονικό σημείο έδειξε να βρίσκεται σε καλό αγωνιστικό επίπεδο ενόψει των επερχόμενων του υποχρεώσεων.
 Την πρώτη θέση στη διοργάνωση πήρε ο  Αυστραλός Tom Burton, τη δεύτερη ο Βραζιλιάνος Robert Sheidt και την τρίτη ο Κροάτης Tonci Stipanovic.

Παρόν, μέλλον  και … ματιά στο Ρίο
Παραθέτουμε στη συνέχεια συνέντευξη που παραχώρησε ο πρωταθλητής μας κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Γαλλία (η  συνέντευξη πάρθηκε πριν τις δυο τελευταίες ιστιοδρομίες).
Αρχικά μίλησε για τη μετά τους αγώνες του  Λονδίνου, πορεία του.
 «Έχει περάσει  αρκετός καιρός από τον περασμένο Αύγουστο,  που κατάφερα και πήρα το πρώτο Ολυμπιακό μετάλλιο για την Κύπρο μας. Από τότε ξεκίνησα ξανά τις σπουδές  μου, μπήκα πίσω στο σκάφος και έκανα προπονήσεις. Τώρα αυτός εδώ ειναι ο πρώτος μεγάλος αγώνας από τότε. Μέχρι τώρα όλα πάνε καλά.  Είμαι στην έκτη θέση. Αύριο αρχίζουν οι κούρσες των μεταλλίων.
Μετά θα πάω στη Garda (Ιταλία, 8-15  Μαΐου) στο Eurosaf Meeting. Στη συνέχεια είναι οι Μεσογειακοί αγώνες τον Ιούνιο, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Ιρλανδία και το Παγκόσμιο στο Ομάν, που είναι κάθε χρόνο οι μεγάλοι στόχοι. Και βέβαια μετά είναι οι Ολυμπιακοί του Ρίο το 2016, όπου εκεί  θα προσπαθήσω να ανέβω μια θέση για να κατακτήσω το χρυσό μετάλλιο».
Όσον αφορά τη διοργάνωση,  ο πρωταθλητής μας ανέφερε τα εξής: «Το Hyères είναι πάντα μια τεράστια πρόκληση. Θα το παρομοίαζα με το Γουίμπλετον στο τένις  Πάντοτε σε αυτή  τη διοργάνωση μετέχουν πολύ καλοί ιστιοπλόοι . Οι συνθήκες είναι όμορφες και αλλάζουνε συνεχώς. Πότε ο αέρας είναι ελαφρύς , πότε είναι δυνατός. Γιαυτόν το λόγο όλοι θέλουν να κερδίζουν το Hyères. Eίναι πολύ όμορφα να είναι κανείς εδώ  στο Hyères. Τώρα έχει επιστρέψει και ο Robert Sheidt ένας πολύ μεγάλος ιστιοπλόος, που είναι τώρα στην πρωτοπορία.».  

H συνέντευξη του