Εντυπωσιακός Μάρκος και στους "4"! (video)
SigmaLive
Εντυπωσιακός ο Μάρκος Παγδατής, που απέκλεισε τον Ισπανό Ρομπέρτο Μπαουτίστα για τον 3ο γύρο του Dubai Tennis Championship, εξασφαλίζοντας το εισιτήριο πρόκρισης στους "4" του τουρνουά! Ο Κύπριος τενίστας μας ήταν σε τρομερφή φόρμα και με νίκη 2-0 σετ, άφησε εκός διοργανώσης τον Ισπανό.
Αν και στο πρώτο σετ δυσκολεύτηκε λίγο, ο Μάρκος Παγδατής κατάφερε να επικρατήσει του Μπατιστούτα με το τελικό 6-4, ενώ το δεύτερο σετ το κέρδισε εντυπωσιακά με 6-0! Μία επίδοση και ένα στατιστικό αρκετά εντυπωσιακό. Ο αγώνας του Μάρκου διήρκησε 1 ώρα και 40 λεπτά, με τον τενίστα μας να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα λάθη του αντιπάλου και να κάνει το δικό του παιχνίδι.
Είναι η δεύτερη φορά στην καριέρα του που εξασφαλίζει το εισιτήριο πρόκρισης στα ημιτελικά της σπουδαίας διοργάνωσης. Στο τέλος ο Μάρκος φίλησε το κεντρικό court του Aviation Tennis Club, ανανεώνοντας το ραντεβού του για τους ημιτελικούς της Παρασκευής κόντρα σε έναν εκ των Τζόκοβιτς-Λόπεζ.
Η εξέλιξη του ματς:
16:37 Πήρε και το δεύτερο σετ ο Μάρκος με 6-0.
16:33 0-4 games στο δεύτερο σετ για τον Μάρκο που είναι σε καλό δρόμο