Σε σχέση με τον αγώνα του κυπέλλου, σήμερα υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές

Τη νίκη που θα του κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες για την 6άδα κυνηγά ο Άρης σήμερα κόντρα στον Εθνικό, στο Τσίρειο. Ο Κώστας Καϊάφας, μετά το ντεμπούτο του στον πάγκο των πράσινων στο κύπελλο, θέλει να ξεκινήσει με το δεξί και στο πρωτάθλημα. Η «ελαφρά ταξιαρχία» έχει να γευτεί τη νίκη στο πρωτάθλημα από τις 22 Δεκεμβρίου, και ξέρει ότι ακόμα ένα παιγνίδι χωρίς τρίποντο θα της δημιουργήσει βαθμολογικά προβλήματα.

Σε σχέση με τον αγώνα του κυπέλλου, ο κ. Καϊάφας θα έχει σήμερα πολύ περισσότερες επιλογές αφού αρκετοί ποδοσφαιριστές επιστρέφουν. Δεν υπολογίζει μόνο στους τραυματίες Αντωνίου, Οζίας και Θεοφίλου και στον τιμωρημένο με κίτρινες κάρτες Χαραλάμπους. Αυτό σημαίνει ότι ο Κύπριος τεχνικός θα πρέπει να βρει λύση ανάγκης για το κέντρο της άμυνας, αφού πέραν του Μποργκ δεν υπάρχει άλλος καθαρόαιμος κεντρικός αμυντικός. Με τον ΑΠΟΕΛ στο κύπελλο κάλυψε το κενό των Θεοφίλου, Οζίας, ο Χαραλάμπους.

Το πιθανό σχήμα

Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα η 11άδα του Άρη θα αποτελείται από τον Νουρεντινόσκι στο τέρμα. Δεξιά θα είναι ο Χριστοφόρου και αριστερά ο Ευσταθίου. Οι Μποργκ και Κούπερατς θα αγωνιστούν στο κέντρο της άμυνας με τους Παναγή και Αουρέλιο ως αμυντικούς μέσους, και ο Ράντι μπροστά τους. Στα φτερά θα είναι οι Μαραγκουδάκης, Κύπρου και στην κορυφή ένας εκ των Ράνου ή Μπόνιφεϊς.

«Έφυγε» ο Γιαννάκης Ανδρονίκου

Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Άρη εκφράζει τη θλίψη της για τον θάνατο του πρώην Γενικού Γραμματέα της ομάδας, Γιαννάνη Ανδρονίκου. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η οικογένεια του Άρη Λεμεσού εκφράζει τη βαθιά θλίψη της για τον θάνατο του Γιαννάκη Ανδρονίκου και τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του. Ο Γιαννάκης Ανδρονίκου διετέλεσε Γεν. Γραμματέας του Άρη Λεμεσού και αντιπρόσωπος του σωματείου στη Κ.Ο.Π. μα πάνω απ’ όλα ένας αγνός φίλαθλος της ομάδας μας, στηρίζοντας με την παρουσία του και την εποικοδομητική του κριτική από το 1974, που έγινε μέλος της οικογένειας του Άρη Λεμεσού».