Έντονες συγκινήσεις επεφύλαξε το άνοιγμα της αυλαίας του πρωταθλήματος Πετόσφαιρας ΟΠΑΠ Α' Κατηγορίας ανδρών. Ποδαρικό με νίκες έκαναν η Ανόρθωση, η ΑΕΚ Καραβά, ο Παφιακός και ο ΑΠΟΕΛ. Συνοπτικά οι αγώνες:
Ε.Ν.Παραλιμνίου - Ανόρθωσις 0-3 (14-25, 15-25, 17-25)
Η πρωταθλήτρια Ανόρθωσις δεν αντιμετώπισε δυσκολίες στο Παραλίμνι από την νεοφώτιστη ομάδα και κέρδισε το παιγνίδι με 3-0 σετ (25-14, 25-15, 25-17) ξεκινώντας νικηφόρα το νέο πρωτάθλημα. Η ομάδα της Αμμοχώστου ήταν ανώτερη ενώ η ομάδα της Ε.Ν.Παραλιμνίου πάλεψε όσο μπορούσε.
Pokka AE Καραβά - Papa John's Ομόνοια 3-1 (25-21, 20-25, 25-21, 25-20)
Μεγάλο ματς έγινε στη Λεμεσό και στην αίθουσα «Σπύρος Κυπριανού», όπου η Pokka ΑΕ Καραβά μετά από πολύ καλή εμφάνιση νίκησε την Ομόνοια, που την περασμένη εβδομαδα κέρδισε το Σούπερ Καπ, με 3-1 σετ. Παίχθηκε πολύ καλό βόλεϊ και από τις δύο ομάδες με συνεχείς εναλλαγές στο σκορ σε όλα τα σετ πλην του τελευταίου, στο οποίο η ΑΕ Καραβά κυριάρχησε.
ΑΠΟΕΛ - Νέα Σαλαμίνα 3-2 (25-16, 25-22, 22-25, 21-25, 15-10)
Μεγάλη νίκη πέτυχε ο ΑΠΟΕΛ με 3-2 σετ επί της Νέας Σαλαμίνας σε ένα δραματικό παιγνίδι, όπως εξελίχθηκε και κρίθηκε στο τάι μπρέικ. Η ομάδα του ΑΠΟΕΛ προηγήθηκε με 2-0 σετ θέτοντας τις βάσεις για καθαρή νίκη, όμως η Νέα Σαλαμίνα αντέδρασε και κατάφερε να ισοφαρίσει σε 2-2 και τα πάντα κρίθηκαν στο πέμπτο και τελευταίο σετ.
Παφιακός - Αναγέννηση Δερύνειας 3-0 (25-21, 25-20, 25-19)
Ο Παφιακός δυνατός στην έδρα του νίκησε καθαρά την Αναγέννηση Δερύνειας με 3-0 σετ και ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νέο πρωτάθλημα. Οι παίκτες του Στέλιου Καζάζη έπαιξαν πολύ καλά έχοντας απέναντί τους ένα δυνατό αντίπαλο.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




