Δουλεύουμε σκληρά με στόχο τη σωτηρία του τόπου, στη σύσκεψη των Αρχηγών υπήρξε καλό κλίμα και θέλω να πιστεύω ότι θα βρούμε τη λύση για να αποφύγουμε τη χρεωκοπία, ανέφερε ο αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΗΣΥ.

Απέφυγε να απαντήσει στο κατά πόσον υπάρχει συζήτηση περί κουρέματος ούτε και στο κατά πόσον τεθεί πλαφόν αναλήψεων.

Αρκέστηκε να δηλώσει πως υπάρχει μια ομόφωνη απόφαση για δημιουργία ταμείου αλληλεγγύης, το βλέπουν νομικοί μαζί με την Γενική Εισαγγελία, αν κριθεί ότι θα είναι με νομοσχέδιο, διότι υπάρχουν και νομικές απόψεις ότι μπορεί να είναι κρατική εταιρεία ιδιωτικού δικαίου με κάποια εγγύηση από το κράτος, ενδεχομένως να τεθεί το απόγευμα στην Ολομέλεια.

Μόσχα:
Επιθυμία όλων να παραμείονυμε στο ευχώ, χρειαζόμαστε την οποιαδήποτε λύση είτε μέσω προγράμματος αλλά και μέσω τρίτης χώρες όλα τα λεφτά, χρειαόμανστε τη συνεχή στήριξη της ΕΚΤ για τα θέματα ρευστότητας του κυπριακού τραπεζ<ικού συστήματος, οποιαδήποτε στήριξη καλοδεχούμενη…  

Χρειαζόμαστε ευρωπαϊκούς θεσμούς για σταθεροποίηση της οικονομίας.