Την πρόθεση του για συνέχιση του διαλόγου με τους πολίτες αλλά και με όλες τις «συνιστώσες που συνέθεσαν το κίνημα της Ανατροπής», εξέφρασε ο Γιώργος Λιλλήκας, κληθείς να απαντήσει τον γρίφο για τους ψίθυρους που ακούγονται σχετικά με πρόθεση του να σχηματίσει νέο κόμμα.

Ο Γιώργος Λιλλήκας είπε ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί και τότε θα παρθούν τελικές αποφάσεις.

Τόνισε ότι «εκείνο που ήταν καθολικό αίτημα σε όλες αυτές τις συγκεντρώσεις είναι ότι θα πρέπει να υπάρξει συνέχεια και να μείνει συμπαγές αυτό το μέτωπο του 25% γιατί ακριβώς και οι πολίτες προβλέπουν και αναμένουν σοβαρές εξελίξεις και στο Κυπριακό και σε ζητήματα της οικονομίας». Χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία της ΕΔΕΚ, ο κ. Λιλλήκας είπε ότι «είμαι ανοιχτός για διάλογο και θα μπω σε διάλογο με όλες τις συνιστώσες που συνέθεσαν αυτό το κίνημα της Ανατροπής και της Ελπίδας, ένα κίνημα που γεννήθηκε από την ίδια την κοινωνία από τους πολίτες, για να δούμε με ποιο τρόπο μπορεί να του δώσουμε συνέχεια».

Κληθείς να απαντήσει κατά πόσον αντί κόμματος θα δημιουργηθεί «μια πολιτική πλατφόρμα η οποία να κατέλθει σε βουλευτικές εκλογές», ο κ. Λιλλήκας ανέφερε πως «είναι νωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες, τις επόμενες μέρες θα συνεχίσουμε τις διαβουλεύσεις και σύντομα θα ξεκαθαρίσει».

Σημείωσε επίσης ότι «ότι αυτό που συνέβηκε στις εκλογές είναι πρωτοφανές για τα κυπριακά δεδομένα. Παρά τις όποιες ιδεολογικές διαφορές μεταξύ των δυνάμεων του 25%, οι πολίτες κατάφεραν να βρουν εκείνα που μας ενώνουν. Και αυτό το ζήσαμε όχι προεκλογικά, το ζήσαμε και  στις συγκεντρώσεις τις μετεκλογικές. Οι πολίτες συνέχισαν να δίνουν το παρών τους με περισσότερο παλμό και ενθουσιασμό από τις προεκλογικές συγκεντρώσεις. Θα ανταποκριθούμε στην απαίτηση των πολιτών αλλά είναι νωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες. Θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί ο διάλογος και μετά να καταθέσουμε ολοκληρωμένη πρόταση».