Ο υποψήφιος για την Προεδρία της Δημοκρατίας, Γιώργος Λιλλήκας, έφθασε στο Λύκειο Ακροπόλεως στις 9:45 για να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Βαρβάρα και το γιο του Ορφέα. Το Γιώργο Λιλλήκα συνόδευαν στελέχη του επιτελείου του καθώς επίσης βουλευτές της ΕΔΕΚ αλλά και ο κ. Νίκος Κουτσού.

Εξερχόμενος από το εκλογικό κέντρο ο κ. Λιλλήκας δήλωσε:
Θέλω να συγχαρώ τους Κύπριους πολίτες που επέδειξαν υψηλό ήθος που μας επέτρεψε να διεξάγουμε μία προεκλογική εκστρατεία χωρίς πολιτικά πάθη και φανατισμό που τιμά των πολιτισμό μας. Ταυτόχρονα θέλω να ευχαριστήσω την υπηρεσία εκλογών οι οποίοι μας επιτρέπουν να διεξάγουμε μία ομαλή εκλογική διαδικασία.
Σήμερα είναι η μέρα των πολιτών. Η εξουσία ανήκει στα χέρια των πολιτών. Αυτοί δίνουν νόημα και περιεχόμενο στη Δημοκρατία. Με την απόφασή τους θα κρίνουν το μέλλον και την πορεία της Πατρίδας μας και στο εθνικό θέμα και στην οικονομία.