«Είπα από την πρώτη μέρα ότι θέλω να ακούσω τους ανθρώπους, τις φιλοδοξίες και τους φόβους τους», ανέφερε μετά τη συνάντησή της με τον Τουρκοκύπριο ηγέτη, Ερσίν Τατάρ, η απεσταλμένη του ΟΗΕ για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν Κουεγιάρ.

Η κ. Ολγκίν προσέθεσε ότι οι συναντήσεις αυτής της εβδομάδας πήγαν καλά, λέγοντας ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια στο επόμενο ταξίδι.

Σε σχέση με τη συνάντηση με τον κ. Τατάρ, αρκέτηκε απλώς στο να πει ότι είχε μία πολύ καλή συνάντηση μαζί του και θα συνεχίσει να δουλεύει.

Όπως είπε, θα συνεχίσει τις επαφές της με πολίτες στην επόμενη επίσκεψή της στην Κύπρο.

Διαβάστε επίσης: Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Ολγκίν με ΠτΔ - Πάει Άγκυρα και ακολούθως Αθήνα