Το Κυπριακό, μεταξύ άλλων θεμάτων, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του ΓΓ του ΟΗΕ, Μπαν Κι-μουν, με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Αμπντουλάχ Γκιουλ, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής για τα πυρηνικά στη Χάγη.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο του ΓΓ οι κύριοι Μπαν και Γκιουλ συζήτησαν την παρούσα φάση του προβλήματος και το δρόμο προς τα εμπρός στις συνομιλίες για μια συνολική διευθέτηση του κυπριακού .
Συμφώνησαν ότι είναι κρίσιμη η διατήρηση της τρέχουσας δυναμικής, που έχει δημιουργηθεί με την έναρξη των διαπραγματεύσεων το Φεβρουάριο.
Ο εκπρόσωπος ανέφερε ακόμη πως «ο ΓΓ ενθάρρυνε την Τουρκία να συνεχίσει να εμπλέκεται ενεργά και εποικοδομητικά στο κυπριακό και την ευχαρίστησε για την υποστήριξή της».
Μπαν-Γκιουλ συζήτησαν κυπριακό και "το δρόμο προς τα εμπρός"
SigmaLive




