«Στόχος μας, το να δοθεί μια υψηλής ποιότητας νοσηλεία και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη», τονίζει η νέα υπουργός Υγείας, Ανδρούλα Αγρότου.
Καλεσμένη στην εκπομπή του Σίγμα, «Μεσημέρι και κάτι», ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στις πρτεραιότητες της, βρίσκεται αφενός η αναβάθμιση εξοπλισμού στα δημόσια νοσοκομεία, με ότι πόρους προνοούνται μέσω του προϋπολογισμού, αλλά αφετ’ερου και η αντιμετώπιση του προβλήματος των μεγάλων λιστών αναμονής και του χρόνου αναμονής στα νοσηλευτήρια.




