Διαμαρτυρία έξω από το Προεδρικό πραγματοποιείται αυτή την ώρα για την μετακίνηση ασφαλτικού εργοστασίου στην περιοχή Μιτσερού.
Συγκεκριμένα η ομάδα πρωτοβουλίας «Κοινότητες εν Δράσει» πραγματοποίησε σήμερα κινητοποίηση ενάντια στην πολιτική απόφαση της Κυβέρνησης και τη θετική γνωμοδότηση του Τμήματος Περιβάλλοντος για μετακίνηση ασφαλτικού εργοστασίου στην περιοχή Μιτσερού.
Η εκδήλωση διαμαρτυρίας περιλάμβανε αυτοκινητοπομπή που ξεκίνησε από την περιοχή Αρεδιού και κατέληξε στο Προεδρικό Μέγαρο όπου σκοπό έχουν να παραδώσουν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.




*Φωτογραφίες από Μιχάλη Κυβιδιώτη




