Οι εργαζόμενοι, είπε ο κ. Κούλας, αναμένουν την έγκριση της συμφωνίας από το Υπουργικό Συμβούλιο προκειμένου να τροχιοδρομηθεί η επίλυση του προβλήματος, που αντιμετωπίζουν για μεταφορά στο δημόσιο αλλά και δεύτερον, ζητούν την καταβολή των δεδουλευμένων τους.
«Είναι γνωστό ότι οι εργαζόμενοι εδώ και τρεις μήνες είναι απλήρωτοι. Ζητήσαμε την παρέμβαση του Προέδρου προκειμένου να επισπευσθεί η διαδικασία και να πάρουν τα δεδουλευμένα τους στο πολύ μικρό χρονικό διάστημα που ακολουθεί πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων», είπε ο κ. Κούλας.Ερωτηθείς ποια ήταν η θέση του Προεδρικού, ανέφερε ότι ο Διευθυντής του γραφείου του Προέδρου είπε ότι θα ενημερώσει τον Πρόεδρο προκειμένου να επισπευσθεί η διαδικασία για να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και στη συνέχεια να εφαρμοστεί η συμφωνία που επιτεύχθηκε.
Εκ μέρους της ΣΗΔΗΚΕΚ ΠΕΟ, ο Αδάμος Ανδρέου είπε ότι οι εργαζόμενοι είναι σε πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση και αρκετοί από αυτούς έχουν ανακαλέσει τα παιδιά τους που σπουδάζουν στο εξωτερικό λόγω οικονομικών προβλημάτων.Εκανε λόγο για μια τραγική κατάσταση που επικρατεί και για μεγάλη αγανάκτηση από πλευράς των εργαζομένων. Ο κ. Ανδρέου εξέφρασε την ελπίδα όπως η «υπόσχεση που έχει δώσει τόσο ο Διευθυντής του Προεδρικού όσο και ο Πρόεδρος αλλά και οι Υπουργοί Εσωτερικών και Οικονομικών θα υλοποιηθεί». «Ερχονται γιορτές και αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να γιορτάσουν και να χαρούν με τις οικογένειές τους», κατέληξε.
Μετά την αναστολή της λειτουργίας του Σφαγείου Κοφίνου, από τις 30 Οκτωβρίου 2013, οι εργαζόμενοι βρίσκονται με άδεια ανάπαυσης ή και άνευ απολαβών και αναμένουν την έγκριση της συμφωνίας από το Υπουργικό Συμβούλιο που έχει επιτευχθεί μεταξύ των Συντεχνιών ΣΕΚ και ΠΕΟ με εκπροσώπους των Υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών.Σε χθεσινή τους ανακοίνωση εξάλλου αναφέρουν ότι «είναι εγκλωβισμένοι στην καθυστέρηση που παρατηρείται διότι δεν μπορούν να αναζητήσουν εργασία σε άλλο εργοδότη ή να αιτηθούν ανεργιακό επίδομα».




