Στον αυτοκινητόδρομο Καλού Χωριού - Κοφίνου παρά το Αλεθρικό με κατεύθυνση προς Κοφίνου, είχαν κλείσει νωρίς το απόγευμα και οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
 
Ο δρόμος είχε κλείσει για να καθαριστεί, καθώς λόγω οδικής σύγκρουσης, έχει χυθεί μπετόν στο οδόστρωμα.
 
Γύρω στις 19:30 το απόγευμα, ο αυτοκινητόδρομος δόθηκε στην κυκλοφορία.