Μιλώντας στο πλήθος έξω από το Υπουργείο Οικονομικών όπου οι διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι στις τράπεζες έκαναν στάση, ο Πρόεδρος της ΕΤΥΚ, Λοίζος Χατζηκωστής είπε ότι γίνεται μεγάλη και σκληρή διαπραγμάτευση εντός του ΥΠΟΙΚ και αυτό που ζητούν, είπε, είναι να κάνουν το καλύτερο για τον τόπο.
"Η λαοθάλασσα που έχετε δημιουργήσει στέλνει το μήνυμα εντός Κύπρου, αλλά κυρίως εκτός, ότι θα αγωνιστούμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια", ανέφερε ο κ. Χατζηκωστής. Θα πρέπει, πρόσθεσε, να πάρουν το μήνυμα οι αρμόδιοι και κυρίως οι εργαζόμενοι, ότι όσο αγωνιζόμαστε για τα δίκαιά μας ενωμένοι, θα νικήσουμε.
Οι διαδηλωτες απαιτούσαν και πάλι παραίτηση του Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας φωνάζοντας συνθήματα με βαριούς χαρακτηρισμούς ενατίον του. Εντω μεταξύ, έξω από τη Βουλή έχει παραταχθεί ισχυρή αστυνομική δύναμη και ο δρόμος μπροστά από το κτίριο έχει αποκοπεί με οδοφράγματα, καθώς σε λίγο αναμένεται να φθάσει η πορεία των τραπεζικών υπαλλήλων – μελών της ΕΤΥΚ.




