Επέστρεψε η αντιπροσωπεία του Δήμου Πόλεως Χρυσοχούς από το Ροστόβ της Ρωσίας, όπου είχε μεταβεί από τις 8 Σεπτεμβρίου, ύστερα από πρόσκληση του Ροστόβ να παραστεί στους εορτασμούς για τα 267 χρόνια από την ίδρυση της πόλης.
Μιλώντας στο ΚΥΠΕ, ο Δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς Άγγελος Γεωργίου Οδυσσέως ανέφερε πως στους εορτασμούς παρέστησαν αντιπροσωπείες από έντεκα χώρες, μεταξύ των οποίων ο Δήμος Βόλου από την Ελλάδα, καθώς και Δήμοι της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ιορδανίας, της Αρμενίας, και της Λευκορωσίας.
Ο κ. Οδυσσέως είπε πως το πιο σημαντικό ήταν η ανανέωση της πρόσκλησης με την επικείμενη επίσκεψη αντιπροσωπείας του Ροστόβ στην Κύπρο, στην Πόλη Χρυσοχούς στις 20 Σεπτεμβρίου με στόχο την επέκταση της συνεργασίας των δύο περιοχών, ιδιαίτερα στον τομέα τουρισμού.
Με την ολοκλήρωση του νέου αεροδρομίου του Ροστόβ, είπε ο κ. Οδυσσέως, στόχος μας είναι όπως οι προσπάθειες για την αεροπορική σύνδεση των δύο περιοχών, του Ροστόβ και της Πάφου, να ευοδώσουν, προκειμένου να διευκολυνθεί κατά πολύ η προσέλκυση τουρισμού.
Ο Δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς εκτίμησε πως με την επίσκεψη της αντιπροσωπείας του Ροστόβ στην Πόλη Χρυσοχούς θα δοθεί μια καλή ευκαιρία για την ανάπτυξη της συνεργασίας με απώτερο σκοπό την αύξηση τουριστών.
Πρόσθεσε δε πως στο πλαίσιο της επίσκεψης η αντιπροσωπεία του Δήμου Πόλης Χρυσοχούς είχε την ευκαιρία να έχει επαφές και με τις αντιπροσωπείες των άλλων Δήμων που παρέστησαν στους εορτασμούς.
Επίσης, με τον Δήμο Βόλου, είπε ο Δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς, λήφθηκε απόφαση για συνέχιση των επαφών για την εντατικοποίηση της προσπάθειας για τη διεκδίκηση κάποιων ευρωπαϊκών κονδυλίων, αλλά και τη διεύρυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών.
Πηγή: ΚΥΠΕ




