Με την απολογία του κατηγορούμενου, Γρηγόρη Ξενοφώντος, συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα, ενώπιον του Κακουργιοδικείου, η ακροαματική διαδικασία για τη στυγερή δολοφονία του Άντη Χατζηκωστή.
Ο κατηγορούμενος, ανέφερε ότι στις 9.30 την νύχτα του φόνου, και ενώ βρισκόταν στο χωράφι του Κούλη Κοσιάρη στην Περιστερώνα, και αφού είχε καταλάβει ότι οι Φάνος Χατζηγεωργίου και Κώστας Προεστός είχαν διαπράξει φόνο, επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο του Προεστού και κάθισε στο πίσω μέρος. Ο οδηγός ήταν ο Προεστός και συνοδηγός ο Χατζηγεωργίου.
Κατά τη διαδρομή με προορισμό το διαμέρισμα του Φάνου, ο κατηγορούμενος ανέφερε ότι στο αυτοκίνητο, υπήρχε αμηχανία και δεν μιλούσε κανείς. Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα, ήταν αναστατωμένος, όχι για το φόνο τον οποίο, όπως είπε, δεν έκανε αλλά για αυτά που είδε.
Ακολούθως, ισχυρίστηκε, πήγε στο σπίτι του και είδε από την τηλεόραση, ότι διαπράχθηκε φόνος διευθυντικού στελέχους του Σίγμα.
Αμέσως, συνέχισε, τηλεφώνησε στον Φάνο Χατζηγεωργίου και του είπε ότι τον μπέρδεψε σε μια υπόθεση που δεν ήθελε να μπλεχτεί και ο Φάνος του απάντησε ότι θα μιλήσουν αργότερα.
Γύρω στις τέσσερις το πρωί, υποστήριξε ο κατηγορούμενος, του τηλεφώνησε ο Χατζηγεωργίου, και του ζήτησε να βρεθούν όλοι μαζί το πρωί στο χωράφι του Κοσιάρη.
Του είπε επίσης, ότι τον γύρεψε η αστυνομία, αλλά όχι ότι του πήρε κατάθεση.
Την επομένη, μαζί με τον Φάνο, πρόσθεσε ο κατηγορούμενος, μετέβησαν στο χωράφι του Κοσιάρη, όπου βρισκόταν και ο Προεστός, και με απειλητικό ύφος, σύμφωνα με την έκφρασή του, του είπαν ότι πρέπει να φύγει στο εξωτερικό μέχρι να ησυχάσουν τα πράγματα. Του είπαν μάλιστα, ότι δεν έπρεπε να πει οτιδήποτε αν τον ρωτούσε η αστυνομία για αυτά που είδε.
«Εγώ», ανέφερε ο κατηγορούμενος, «τους είπα εντάξει, διότι είχα εμπιστοσύνη στο Φάνο». Στην ουσία συνέχισε ο κατηγορούμενος, φοβόταν ότι θα τους καρφώσει και έφυγε με δικά του χρήματα στην Μολδαβία, ισχυριζόμενος ότι ποτέ δεν πήρε χρήματα από τον Κερτίκη όπως ανέφερε στην κατάθεσή του, ο Φάνος Χατζηγεωργίου.
Φεύγοντας, από το χωράφι του Κοσιάρη, συνέχισε ο κατηγορούμενος, ο Φάνος Χατζηγεωργίου, του έδωσε την μπαταρία της μοτοσικλέτας που είχε αλλάξει ο Κούλης Κοσιάρης, ζητώντας να την πετάξει σε κάποιο χωράφι.
«Εγώ», πρόσθεσε, «πήρα την μπαταρία και την πέταξα σε χωράφι κοντά στο Ακάκι. Αν βρίσκεται ακόμη εκεί, σίγουρα θα υπάρχουν επάνω τα δακτυλικά αποτυπώματα του Κοσιάρη, του Χατζηγεωργίου και τα δικά μου».
Ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι ο Φάνος Χ΄΄Γεωργίου είπε μια σειρά από ψέματα και πρόσθεσε ότι «ποτέ δε θα μπορούσα να κάνω φόνο, ο άνθρωπος δεν έχει τιμή».
Σε ερώτηση του συνηγόρου υπεράσπισης γιατί δεν επέστρεψε από τη Μολδαβία όταν ειδοποιήθηκε ότι καταζητείται, ανέφερε πως άκουσε ότι άρχισε η εκδίκαση της υπόθεσης και είπε να μείνει στη Μολδαβία και αν τελειώσει η εκδίκαση σε 3-4 μήνες να επέστρεφε, διότι, όπως είπε, δεν γνώριζε πόσο διαρκεί μια δίκη. Αν γνώριζε ότι μπορούσε να διαρκέσει 3 χρόνια, παρατήρησε, θα επέστρεφε στην Κύπρο και εξέφρασε την λύπη του επειδή, κατά την έκφραση του, η αστυνομία γνωρίζει τους δολοφόνους και τους καλύπτει.
Η διαδικασία θα συνεχιστεί αύριο με την αντεξέταση του κατηγορούμενου από την κατηγορούσα αρχή.




