Την ευγνωμοσύνη της στην Κύπριακή Δημοκρατία και την Υπηρεσία Ασύλου εκφράζει μέσω Tik Tok μια Αφρικανή αιτήτρια ασύλου με καταγωγή από το Κογκό-Καμερούν η οποία αποφάσισε να επαναπατριστεί.    
 
«Ευχαριστώ για όλα Κύπρος. Κουπόνι 261 ευρώ τον μήνα. Δωρεάν σπίτι, δωρεάν εκπαίδευση, δωρεάν νοσοκομεία. Ωστόσο είναι η σωστή ώρα για εμένα για να φύγω από εδώ  και να πάω πίσω στην χώρα μου. Ευχαριστώ πάρα πολύ την Υπηρεσία Ασύλου που αποδέχτηκε την εθελοντική επιστροφή μου τόσο γρήγορα.
Θα μου λείψει το επίδομα  ωστόσο  κανένα μέρος δεν είναι καλύτερο από το σπίτι σου. Ήμουν πολύ αδύναμη για το νησί», σημειώνει στο βίντεό της.
 
Σε άλλη ανάρτηση σημειώνει  «Λέξεις δεν μπορούν να εξηγήσουν πόσο πολύ αγαπώ την Κύπρο. Είναι πολύ ωραία και πανέμορφη χώρα με ευγενικούς Κύπριους πολίτες. Θα φύγω από την Κύπρο  αλλά δεν θα συμβουλεύσω κάποιον να έρθει εδώ, ούτε τον χειρότερό μου εχθρό».
 
 
Σε άλλο βίντεο ευχαριστεί έναν ανώνυμο Κύπριο που της έδωσε όπως λέει 1000 ευρώ.
 
Η ίδια πάντως έκανε και άλλα χιουμοριστικά βίντεο  με στολή παραλλαγής να λέει: «Όταν είμαι κυριολεκτικά η πρώτη μαύρη που μπαίνει στην Εθνική Φρουρά»