Aν και δημοσιογραφικές πληροφορίες έλεγαν ότι ο Τούρκος Πρόεδρος θα παραστεί στην κηδεία της Ελισάβετ, φαίνεται πως ο Ερντογάν τελικά δεν πήγε στο Ηνωμένο Βασίλειο αφού μετέβη στην Νέα Υόρκη για την Σύνοδο του ΟΗΕ και για να αρχίσει την προεκλογική του εκστρατεία.

Η Guardian έγραφε σήμερα ότι στην κηδεία θα πάνε και «αυταρχικοί ηγέτες» όπως ο Eρντογάν και ο Μπολσονάρο της Βραζιλίας.

Τις προηγούμενες μέρες ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε ότι θα παρευρεθεί εάν το επιτρέπει το πρόγραμμά του. Ο τούρκος δημοσιογράφος Ragip Soylu έγραψε

«Νομίζω ότι ο Ερντογάν αυτή τη φορά έκανε μια καλή επιλογή επειδή δεν παρευρέθηκε στην κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ. Όλοι οι άλλοι αρχηγοί κρατών μεταφέρθηκαν στο Αβαείο του Γουέστμινστερ με πούλμαν. Αλλά ο Μπάιντεν ήρθε με το δικό του θωρακισμένο ιδιωτικό αυτοκίνητο. Ταπεινωτικό για όλους τους άλλους.

Διαβάστε επίσης: Κηδεία βασίλισσας Ελισάβετ: Κόλλησε στην κίνηση το «θηρίο» του Μπάιντεν (vid)

Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν κυκλοφορήσει φωτογραφια με τον Ερντογάν από την κηδεία. 

Πριν από λίγες μέρες πάντως ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου ανακοίνωσε ότι θα εκπροσωπήσει τη χώρα του στην κηδεία της βασίλισσας της Βρετανίας Ελισάβετ Β'»

«Θα επισκεφθώ την πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου, το Λονδίνο, τη Δευτέρα και θα συμμετάσχω [στην κηδεία της βασίλισσας] ως εκπρόσωπος της Τουρκίας», είπε στις 14 Σεπτεμβρίου.

Ο Τσαβούσογλου ανέφερε ότι θα πετάξει από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη για να συμμετάσχει στην 77η σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 20 και 26 Σεπτεμβρίου.