Σήμερα αναμένεται να απολογηθεί ο 23χρονος Πακιστανός που δολοφόνησε το γυναικολόγο και τη σύζυγο του στη βίλα τους στο Αλιβέρι. Ο πρωταγωνιστής της άγριας δολοφονίας καλείται να απαντήσει στο γιατί πήρε τη ζωή των ανθρώπων που του έδιναν δουλειά και φαγητό και τον είχαν σαν παιδί τους. Ο κυνικός δολοφόνος, είχε σχεδιάσει με κάθε λεπτομέρεια το έγκλημα και είχε μπει σε ειδικό πρόγραμμα επαναπατρισμού του υπουργείου Δημόσιας Τάξης προκειμένου να επιστρέψει στην πατρίδα του. Μάλιστα, είχε αποκαλύψει στους έξι ομοεθνείς του που στη συνέχεια τον υπέθαλψαν όλο το σχέδιο όμως κανένας από αυτούς, αν και γνώριζαν τα πάντα, δεν έκανε την παραμικρή κίνηση για να τον αποτρέψει. Την ίδια ώρα, ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της νοτίου Ευβοίας μετά τη διπλή δολοφονία. Η Αστυνομία, έχει ξεκινήσει ειδικό πρόγραμμα κατά το οποίο ελέγχει όλους τους αλλοδαπούς που ζουν και εργάζονται στην περιοχή και προσαγάγει όσους θεωρούνται ύποπτοι ή δεν έχουν τα απαραίτητα έγγραφα.
- Διαβάστε επίσης: Το σκηνικό της διπλής δολοφονίας
«Πήγα σπίτι για να λύσουμε την οικονομική διαφορά που είχαμε. Όταν πάλι μου αρνήθηκαν, επιτέθηκα και προσπάθησα να πνίξω το γιατρό. Αυτός όμως αντιστάθηκε...Άρπαξα ένα ξύλινο κοντάρι και το κάρφωσα στο λαιμό του. Τη γυναίκα τη χτύπησα πολλές φορές στο κεφάλι με μια πέτρα» ήταν τα λόγια του δράστη κατά τη διάρκεια της απολογίας του. Το κουβάρι του διπλού φονικού άρχισε να ξετυλίγεται όταν η κόρη του άτυχου γυναικολόγου και της συνταξιούχου τραπεζικού που μένει στην Αθήνα προσπαθούσε όλη μέρα να επικοινωνήσει με τους γονείς της όμως εκείνοι δεν σήκωναν το τηλέφωνο. Έντρομη απευθύνθηκε στην αστυνομία, που έσπευσε στο σπίτι για επιτόπια έρευνα. Στις 22:30 οι αστυνομικοί πήδηξαν τη μάντρα του οικήματος και αμέσως αντίκρισαν πεσμένη την 54χρονη γυναίκα στην πισίνα που βρίσκεται στην πίσω αυλή της βίλας. Ο θάνατος του άτυχου ζευγαριού προσδιορίστηκε χρονικά, από τον ιατροδικαστή, περίπου στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου.




